Pulse fitness club

  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
Strona główna > Rodzaje zajęć > Fitness > Rodzaje zajęć
Rodzaje zajęć fitness
PDF Drukuj Email

Prezentujemy Państwu rodzaje zajęć z grupy Fitness, które odbywają się w naszym klubie:

 

FAT BURNING - zajęcia wspomagające spalanie tkanki tłuszczowej, jest to system ćwiczeń wyszczuplających i redukujących celulit, To fitness dla ludzi, którzy lubią tańczyć i ćwiczyć w rytm muzyki. Energiczne dźwięki nie tylko wprowadzają w świetny nastrój, ale także pozwalają pozbyć się kalorii i zniwelować niedoskonałości ciała.
BODY BALL - czyli chudnij z piłką!!! ćwiczenia na piłkach pozwalające rozluźnić ciało utrzymać równowagę, poprawić koordynację ruchową polecane dla osób z bólami kręgosłupa.Ćwiczenia te kształtują sylwetkę podnosząc przy tym wytrzymałość. Zajęcia z piłką nie należą do form bardzo intensywnych, ale przemyślany i dobrze poprowadzony trening może przynieść wiele korzyści.
STEP - forma treningu aerobowego z wykorzystaniem stopnia. Dzięki tym ćwiczeniom redukujemy tkankę tłuszczową wzmacniając jednocześnie dolne partie mięśniowe. Trening ten wpływa korzystnie na układ krwionośny, przy stosunkowo małym obciążeniu. Zajęcia powodują znaczny wzrost wydolności ogólnej organizmu. Są również dobrym treningiem koordynacyjnym dla ciała i umysłu (szczególne zaangażowanie błędnika w trakcie zajęć). To rodzaj treningu podczas którego w atmosferze świetnej zabawy spalisz zbędną tkankę tłuszczową.
BUP - Brzuch Uda Pośladki - system ćwiczeń ujędrniających, wyszczuplających i redukujących ceullit z brzucha, pośladków i ud. Trening wzmacniający podczas którego wzmocnisz i wyrzeźbisz dolne partie ciała.Jest to bezpieczna forma zajęć również dla osób z dolegliwościami stawowymi i bólem kręgosłupa.
BODY SHAPE - zajęcia o charakterze ogólnorozwojowym angażujące "duże" partie mięśniowe całego ciała. Oprócz kształtowania sylwetki celem tych zajęć jest również podniesienie wydolności organizmu. Włączenie do zajęć układu podstawowych kroków dodatkowo podnosi tętno, co przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Zadaniem tych zajęć jest optymalne kształtowanie całej sylwetki. Zajęcia prowadzone są przy użyciu obciążników, piłek oraz stepów.
DANCE AEROBIC - kochasz taniec? A przy okazji chciałabyś popracować nad swoją sylwetką? Zatem dance aerobik jest wprost stworzony dla Ciebie! Jest to bardzo odprężająca forma aerobiku, która oprócz wyrabiania kondycji i spalania tłuszczu pozwala również na roz ładowanie emocji dzięki zastosowaniu połączenia tańca i ćwiczeń. Trening zawiera ćwiczenia kształtujące mięśnie nóg, pasa biodrowego, pleców i ramion. Charakterystyczną cechą jest również zmienność stylów i rytmów muzyki – od jazzu aż po latino.
PŁASKI BRZUCH - jest to trening wzmacniający mięśnie brzucha dzięki któremu twój brzuch stanie się płaski a przede wszystkim bardzo apetyczny. Zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie mięśni brzucha, składają się z części wstępnej – cardio, która ma na celu podniesienie tętna w celu spalania tkanki tłuszczowej. Natomiast druga część zajęć to intensywne ćwiczenia na mięśnie brzucha wykonywane seriami. Całość zajęć zakończona krótkim stretchingiem.
PILATES - System pilates to połączenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych.Metoda ta przyczyniać się ma do wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia osób ćwiczących. Jest to bezpieczna forma treningu dla wszystkich osób niezależnie od wieku.
JOGA - dobra na wszystko i dla wszystkich! Jest to system łączący ćwiczenia rozciągające i oczyszczające ciało oraz medytację. W większości układów w jodze trzeba wykazać się ponadprzeciętna kondycja fizyczną. To, co z pozoru wydaje się proste - kontrola swojego oddechu wymaga wiele cierpliwości, czasu, wytrwałości i wysiłku. Umożliwia rozwój osobisty i duchowy, poprawia zdrowie i samopoczucie. Systematyczne ćwiczenia poprawiają odporność, nasze ciało staje się odprężone i dotlenione a my czujemy się młodziej i optymistycznej patrzymy na świat.